środa, 23 marca 2016

Vichy Dercos Neogenic

Szampon do włosów Vichy Dercos Neogenic - przywracający gęstość
zageszczanie i wzmacnianie wlosow szamponem

Mój romans z tym szamponem zaczęłam na początku stycznia tego roku (obecnie jest marzec) i nie narzekam w ogóle, ponieważ ma on tylko pozytywne na mnie działanie i lubimy się nawzajem.

Ja z natury mam delikatne włosy, wiec nigdy nie będę miała wielkiej burzy loków sięgających do pasa, z tym się pogodziłam kilka lat temu. Jednak sytuacja z moimi włosami w grudniu była bardziej niż tragiczna, wynikająca z mojej łuszczycy (i środków które stosowałam na skalp), straty kilku kilogramów, farbowania włosów, braku witamin i jeszcze kilku innych powodów.. Postanowiłam się zabrać za sprawę od wewnątrz i zewnątrz : czyli odpowiednie suplementy oraz pielęgnacja.


Szukając szamponu do stosowania codziennie, bo na tym mi zależało, który nie będzie tylko powodował efekt gęstości włosów ale również że będą one gęstsze z racji używania produktu trafiłam na Vichy. I to był bardzo dobry wybór.
Zageszczanie i wzmacnianie wlosow uzywajac szamponu Vichy
Nie oczekiwałam efektu od razu, wiadomo, że na to trzeba poczekać, więc jeśli szampon jest stworzony do częstego stosowania, to coś dla mnie, ponieważ myję  włosy co 2gi dzień.
Dałam sobie czas, zwłaszcza że wiem jak moje włosy potrafią wolno rosnąć, zaufałam obietnicy producenta ze szampon zawiera opatentowaną molekule o magicznej nazwie Stemoxydine , co dla mnie nic nie znaczy, jednak jeśli ufać informacji na opakowaniu moje włosy powinny wyglądać lepiej. Oczywiście z czasem i systematycznym stosowaniem .
Skład :


Prawie 3 miesiące regularnego stosowania przyniosły pozytywny efekt. dodam tylko jako ważną  informację  że  stosowałam razem z odżywką  Jantar

recenczja szamponu na zageszczanie wlosow Vichy Dercos




Moja opinia o szamponie Vichy Dercos Neogenic
Opakowanie: Plastikowa fioletowa nie prześwitująca butelka z naklejkami z informacjami o produkcie i logo firmy. Do opakowania dołączony jest dozownik, który ułatwia wydobywanie szamponu, nie rozlewa się i pozwala wydobyć odpowiednia ilość.Dostępny w butelkach 200ml oraz 400ml.
Kolor: Przezroczysty
Zapach :Jak męski żel pod prysznic - nie przeszkadza mi to w ogóle
Działanie: Przywraca gęstość włosów i po 3 miesiącach regularnego stosowania mogę z czystym sumieniem powiedzieć, ze spełnia obietnice producenta, pojawiły się nowe włoski i ogólnie jest ich więcej i są gęstsze.Nie uczula, nie podrażnia, nie szkodzi.
Stosowanie: Codziennie albo co 2gi dzień, szampon dobrze się pieni, podczas masowania szamponu w skórę głowy czuję  delikatne mrowienie, co uznaje za przyjemne wrażenie ze szampon działa. Włosy są miękkie po tym, oraz bardziej przyswajają odżywkę do włosów.
Podczas jednego mycia włosów używam 2 razy po jednej pompce szamponu i czasami zostawiam pianę  na włosach na kilka minut. Nie zauważyłam żeby szampon działał negatywnie na kolor włosów.
 Wydajność : Bardzo wydajny - mam go około 3 miesiące i jestem w połowie butelki, przy regularnym stosowaniu prawie co 2gi dzień, nie potrzeba wiele żeby wymyć cala głowę, produkt dobrze się pieni i łatwo spłukuje. Pomimo że do tanich nie należy to jednak warty jest swojej ceny.   
Gdzie kupić? Ja kupiłam na e-bayu, cena za 400ml tego dobrodziejstwa to około £18  
zageszczanie wlosow szamponem vichy




1 komentarz:

  1. Dzień dobry,

    Jesteśmy domem mediowym zajmującym się kompleksową obsługą koncernu L’Oreal Paris, który ma w swoim portfolio 28 cenionych światowych marek kosmetycznych ( m.in. L’Oreal, Garnier, Maybelline, Vichy, La Roche-Posay):

    http://valuemedia.pl/aktualnosci/value-media-wygrywa-budzet-loreal-polska

    Monitorujemy informacje pojawiające się w internecie na temat koncernu L’Oreal i oferowanych przez niego produktów.

    Na Pani blogu:
    http://kolorowabeautybag.blogspot.com/

    pojawił się wpis:
    http://kolorowabeautybag.blogspot.com/2016/03/vichy-dercos-neogenic.html

    w którym wspomina Pani nazwę oraz produkt koncernu L’Oreal. Zależy nam, aby osoby używające tego produktu mogły doczytać o nim więcej na stronie koncernu, oraz zapoznać się z opiniami innych użytkowniczek. Z tego powodu chcielibyśmy, aby podlinkowała Pani swój artykuł do podstrony z opisywanym produktem/kategorią na stronie koncernu. Rozumiemy, że jest to pewna forma reklamy, dlatego prosimy o wycenę umieszczenia w istniejącym artykule 1 linku.

    Jednocześnie chcemy poinformować, że co jakiś czas prowadzimy zorganizowane akcje w blogosferze, których celem jest poznanie opinii o produktach koncernu L’Oreal, więc nawiązanie tej formy współpracy z nami daje szansę na podjęcie dalszej współpracy w przyszłości.


    Proszę o szybką odpowiedź.

    Pozdrawiam,



    Kamila Krówczyńska
    Specjalista ds. Public Relations

    +48 795 559 554
    k.krowczynska@salestube.pl
    www.salestube.pl


    Al. Jerozolimskie 134
    02-305 Warszawa
    NIP 521 354 68 72

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz.