niedziela, 20 marca 2016

Bell Hypoallergenic odżywka do rzęs

jaka dzywke do rzes dla oczu wrazliwych
przezroczysta odżywka nie alergiczna

 Nie pierwsza w moim życiu ale pierwsza z Bell Hypoallergenic odżywka stymulująca wzrost rzęs. Czysta forma, nie pachnie, nie ma nawet koloru i jest przystosowania do alergicznej skóry i wrażliwych oczu. 




Ponieważ w trakcie używania napisy na tubce starły się , nie jestem w stanie przedstawić całego produktu wiec skopiowałam ze strony Bell


Napis na tubce nie zostaje długo, jednak nie jest to najważniejsze, ponieważ o działaniu produktu w tubce opowiem. 
Przezroczysty żel, który nakłada się na rzęsy długo się wchłania, dlatego stosuje tylko na noc zanim pójdę spać. Nie szczypie, nie swędzi nie uczula, nie powoduje opuchniętych czerwonych oczu, natomiast swietnie odżywia rzęsy, wydłuża je i po kilku dniach stosowania mascara na rzęsach jest bardziej zauważalna, ponieważ są one dłuższe i pełniejsze.
jak-przyspieszyc-wzost-rzes
Czysta forma w ciekłym żelu

Szczoteczka jest przezroczysta również, co powoduje ze widać na niej resztki tuszu jakie zostają na rzęsach czasami, jednak nie jest to coś co by mi przeszkadzało. Wygodne opakowanie, wygodna szczoteczka , nakłada produkt równomiernie, oczywiście nie widać tego, można tylko poczuć.
Ta odżywka jest moim przyjacielem i nie chce się z nią rozstać, wiec jak się skończy opakowanie to raczej kupię następne. Jest tańsza  od mojego   ulubionego Diora  jednak działa tylko na kondycje rzęs a nie na jakość makijażu.

Moja opinia o Bell Hypoallergenic odżywka do rzęs:
Opakowanie: Białe i plastikowe przypominające tusz do rzęs. Napisy na tubce ścierają  się szybko.    
Kolor: Przezroczysty jednak z czasem robi się białawy
Zapach: Bez znaczącego zapachu, zawiera delikatną  słodką nutkę, jednak jest prawie nie zauważalna.
Stosowanie:  Codziennie wieczorem przed pójściem spać nanieść na rzęsy.
Działanie: Bardzo pozytywne, rzęsy po tygodniu stosowania stały się bardziej zauważalne przeze mnie i innych ludzi komplementując moje wytuszowane rzęsy. Nie wypadają i są w lepszej kondycji  
Wydajność : Bardzo wydajny, mam go około miesiąc i ciągle jeszcze coś tam jest.  
Gdzie kupić? Ja kupiłam na e-bayu w polskim sklepie internetowym , cena to około £5 w zależności od sklepu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za każdy komentarz.