poniedziałek, 29 lutego 2016

Oriflame TheOne Foundation

Oriflame The One Everlasting Foundation

 Nazwy Oriflame raczej nie muszę za bardzo przedstawiać. My Polki, wszystkie ją znamy i większość z nas miała przynajmniej jeden produkt a z pewnością wiele było konsultantkami.
Ja tez byłam w Oriflame przez jakiś czas więc nazbierało mi się wiele produktów o których napiszę  na tym blogu, ponieważ warte są opowiedzenia.Ten podkład to jeden z wielu z Oriflame który lubię.

uzywanie everlasting foundation z Oriflame

 

Nie jest to mój ulubiony, raczej  nie kupie go ponownie, ale wykorzystam go i nie zapomnę.

"The One" który posiadam jest w odcieniu Nude Porcelain

Różni się widocznie od odcienia skóry, jednak nie trzeba się tego obawiać, ponieważ dobrze stapia się z twarzą i nie widać różnicy jeśli się go dobrze zblenduje.
Do nakładania go używam pędzla z Mac 178 albo nawilżonym Beauty Blender. Nigdy palcami! Pierwszy raz nałożyłam go palcami i przeraziłam się  jak moje pory i różne niedoskonałości twarzy są widoczne... wiec dałam mu druga szanse i pozostał przy pędzlu albo Beauty Blender. Wtedy fluid ma możliwość pokazania do czego jest stworzony.
moja cera przed nalozeniem Everlasting The One Oriflame


dobieranie odcienia podkladu do skóry twarzy
Rożnica miedzy kolorem skóry a kolorem podkladu
Odcień podkładu, konsystencja trochę lejąca
różnica pomiędzy skóra a podkładem
Pozytywny efekt Everlasting Foundation The One
po rozsmarowaniu
Na tych zdjęciach pokazałam jak fluid różni się od koloru skóry, jak wygląda po lekkim rozsmarowaniu oraz jak wygląda po trochę większym roztarciu.
Efekt kryjący jest nie za wielki, świeci się na twarzy, ale to mi nie przeszkadza, ponieważ zawsze utrwalam pudrem każdy make up wiec to dla mnie nie problem.

Opis:
Opakowanie: szklane, porządne z pompka bardzo pomocna w wydobywaniu podkładu.
Konsystencja: trochę lejąca się, nie za gęsta -nie mam zastrzeżeń do tego ze podkład jest lejący, pomaga to w blendowaniu na skórę
Działanie: w miarę dobre krycie, jednak są lepsze. powinien utrzymać się na twarzy cale 14 godzin (to tyle ile mój shift w pracy) i mogę powiedzieć ze razem z baza+pudrem+utrwalaczem wytrzymuje cały dzień.
Kolor/odcień: jak widać na zdjęciu różni się bardzo od mojego koloru twarzy jednak dobrze stapia się z cera, wiec nie jest to duży problem. Jeśli odcień który wybrałabym byłby ciemniejszy, wtedy mogłabym pisać o kłopotach..
Gdzie kupić? U konsultantek Oriflame albo przez internet. Cena ok £12

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za każdy komentarz.